רכבת ישראל טלפון - יצירת קשר



אתר כוכבית שם העסק
www.rail.co.il*5770רכבת ישראל

רכבת ישראל טלפון שירות לקוחות

רכבת ישראל הינה חברה בבעלות ממשלתית המפעילה את התחבורה המסילתית. בין פעולותיה של הרכבת נמנים: שינוע נוסעים, הובלת מטענים ופיתוח רשת המסילות. רכבת ישראל הוקמה ב – 1948 ובאותם ימים אף ירשה את הציוד של הרכבת המנדטורית (קטרי קיטור).
באופן רשמי הרכבת הוקמה בשנת 2003 כשקודם לכן פעלה כיחידה של רשות הנמלים והרכבות

במידה ורכבת התבטלה או איחרה ניתן לפנות למנהל התחנה עד 14 יום ממועד הנסיעה המתוכנן או על ידי טופס פנייה מקוון. במידה והנסיעה בוצעה בכרטיס רב קו ניתן לבקש את הפיצוי באמצעות המערכת האוטומטית על ידי הזנת מספר הרב קו בשדה המתאים


מספר דרכים ליצירת קשר עם רכבת ישראל

מוקד שירות הלקוחות במספר זה זמין בימים ובשעות הבאים
- ימים א' - ה': 08:00-15:00

מוקד זמני הרכבות ומידע כללי
- ימים א' - ה': 06:00-15:00
- ימי שישי וערבי חג: 06:00-15:00
- מוצאי שבת או חג: כמחצית השעה לאחר צאת השבת\חג ועד חצות

דף הפייסבוק של הרכבת
רכבת ישראל בפייסבוק

כתובת רכבת ישראל למשלוחי דואר
רכבת ישראל, מחלקת פניות הציבור, יוספטל 1, לוד, מיקוד 7136801 , ת.ד. 757


יש לשים לב כי אתר זה איננו רכבת ישראל אלא רק מציג את החיוג המקוצר שלו